Encuestas de calidad percibida - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)
Enquestes de qualitat percebuda
Darrera actualització: 2023
Les enquestes de qualitat percebuda al transport públic permeten a les administracions i/o empreses operadores, responsables d'oferir el servei de transport públic, avaluar la percepció i satisfacció que les persones usuàries tenen sobre el servei prestat. Els resultats d'aquestes enquestes es consideren un element clau per a l'avaluació, gestió i planificació del servei.
Enquestes de qualitat percebuda 2022
Resultats per operador i/o administració
ISC Rubí Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de Mataró Enquestes de qualitat percebuda - TRAM Enquestes de qualitat percebuda - TMB Metro i Bus Enquestes de qualitat percebuda - FGC Enquestes de qualitat percebuda - AMB Enquestes de qualitat percebuda - Bus Exprés - DGTM Enquestes de qualitat percebuda - Rodalies Enquestes de qualitat percebuda - EMEFEnquestes de qualitat percebuda 2021
Resultats per operador i/o administració
Estudi de qualitat percebuda de Rodalies de Barcelona Enquesta de satisfacció del tramvia Serveis de bus gestió indirecte de l’AMB Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya Transports Metropolitans de Barcelona EMT Tarragona Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de Mataró Seguiment de la satisfacció del bus urbà de ReusInformes per àmbits o temàtiques
La qualitat percebuda del transport públic a l'EMEFEnquestes de qualitat percebuda 2020
Resultats per operador i/o administració
Enquesta de satisfacció del tramvia Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2019
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2018
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2017
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2016
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2015
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2014
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróEnquestes de qualitat percebuda 2013
Resultats per operador i/o administració
Estudi de Satisfacció dels Autobusos Urbans de MataróIndicadors extrets de la documentació anterior, que pots trobar a l'OMC